Propunerea „Hora” a agenției de publicitate FCB BUCHAREST a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului, informează Ministerul Culturii și Identității Naționale (MCIN).
Logo-ul este reprezentat de numărul 100, scris cu puncte tricolore, alături de textul „România 1918-2018| Sărbătorim împreună”. Scriitorul Alexandru Petria observă însă o gafă care a trecut neobservată de juriu. Culorile din cifra „1” reprezintă steagul României, însă ordinea este greşită: în loc de albastru-galben-roşu, culorile sunt în ordinea inversă – „roşu-galben-albastru”.

„E foarte bine că a fost ales logo-ul pentru centenar. E foarte rău că pe cifra 1 culorile sunt puse invers. Treabă de profesioniști, și autorul, și juriul, desigur”, scrie Alexandru Petria pe Facebook.

Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare a FCB BUCHAREST, denumită ‘Hora’, s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere, precizează MCIN.
Identitatea vizuală câștigătoare a fost aleasă, în urma concursului de idei lansat de MCIN, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNArte, la care au participat pro bono trei agenții, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New.

Citeste si...
Sfințirea Catedralei Mântuirii Neamului va dura cinci zile!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.