Asa cum am promis, Primaria Capitalei a finalizat consolidarea si reabilitarea podului Straulesti! De astazi, s-a reluat circulatia pe acest pasaj.

Primăria Capitalei, prin Administrația Străzilor și Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, a finalizat lucrarile de consolidare si reabilitare a podului Străulești si, incepand de astazi, 17 octombrie, acesta va fi redat circulatiei.

https://www.facebook.com/gabifirea

Acest obiectiv de investitii a fost finalizat la termen, intr-un timp foarte scurt, de doar 12 luni!

Desi tranzitat de sute de autovehicule zilnic, acest pod nu fusese niciodata consolidat, ci doar ‘cosmetizat’ in urma cu zece ani, iar anul trecut, o parte din zidul de susținere s-a surpat, împreună cu trotuarul și o portiune din prima bandă de circulație, ceea ce reprezenta un adevarat pericol atat pentru masini cat si pentru pietoni.

Am decis de urgenta consolidarea si reabilitarea acestui obiectiv de infrastructura si iata ca acum, asa cum am promis, redam circulatiei rutiere si pietonale un pasaj sigur si modern!

Lucrările de consolidare și reabilitare a podului Străulești, care supratraversează Lacul Grivița, pe DN 1A și care face legătura între București și Ilfov (Mogoșoaia), au început în luna octombrie 2018, fiind realizate în baza unei documentații tehnice întocmite de către Administrația Străzilor București și votate în ședința CGMB din 26 iulie 2018.

Citeste si...  HOROSCOP! Vezi ce ți-au rezervat astrele în acest weekend!

S-au efectuat lucrari la suprastructura și infrastructura podului, la elementele de rezemare, la calea de rulare, trotuare, rosturi de dilatație, sisteme de scurgere a apelor, parapeți, borduri si rampe de acces. Valoarea totală a lucrărilor se ridică la aproximativ 630.000 de euro.

Reamintim faptul ca Primăria Capitalei a efectuat expertizele pentru 22 dintre cele 24 de poduri și pentru 7 dintre cele 13 pasaje pe care le administrează, prin Administrația Străzilor. Rezultatele au indicat că 6 poduri și 3 pasaje au o stare tehnică nesatisfăcătoare și necesită intervenție, fiind construcții ce nu au fost niciodată consolidate, ci au beneficiat doar de lucrări de minime reparații.

Pentru acestea au fost realizate documentațiile pentru lucrările de intervenție și s-au aprobat indicatorii tehnico-economici, iar la Podul Străulești și la Podul Grant, care presupune o intervenție mai amplă, lucrările au început în acest an. Pasajul Fundeni este următorul obiectiv din această categorie, programat pentru lucrări de consolidare.

loading...