Featured, IT&C

Firme de renume au dat ţeapă pe internet. Vezi despre ce este vorba

Firme de renume au dat ţeapă pe internet facebook încearcă să facă bani cum poate, pe unde poate. Așa se face că atât rețeaua socială, cât și Instagram au devenit un fel de piețe de desfacere. Sunt sute de mii de anunțuri, de la diverse persoane, cu haine sau accesorii la prețuri excepționale. Sau cel puțin așa par, la prima vedere. Multe dintre acestea reprezintă, de fapt, o înșelătorie.

Anunțurile de pe Instagram, de cele mai multe ori, sunt o țeapă. Asta au descoperit specialiști în internet care au verificat rețeaua. Cele mai recente date arată că aproape 20% din postările referitoare la modă conțin, în realitate, informații false.

Specialiștii de la Ghost Data au arătat că pe Instagram s-au înmulți anunțurile cu haine și accesorii contrafăcute.

Prin acestea se vând articole false, sub mărci celebre precum Chanel, Gucci, Adidas și Nike. Gențile și încălțămintea vândute sub aceste mărci sunt, de fapt, produse de slabă calitate și nu au nicio legătură cu aceste branduri.

Specialiștii au identificat nu mai puțin de 50.000 de conturi prin care se promovează și se vând produse contrafăcute. E o creștere spectaculoasă, de 171% față de analiza din 2016. Atunci, au fost identificate doar 20.000 de astfel de conturi.

Cele mai populare articole contrafăcute, care se găsesc la vânzare pe Instagram, sunt: Louis Vuitton, Chanel, Gucci, Nike, Fendi și chiar Balenciaga. Altfel spus, crema.

Problema cu țepele e că multe dintre ele sunt urcate sub formă de Stories, adică se șterg automat după 24 de ore. La nivel mondial, piața articolele contrafăcute urcă până la 1.200 de miliarde de dolari. Brandurile pierd peste 30 de miliarde de dolari anual din cauza acestor produse contrafăcute.

Unde mai pui că sunt aproape un miliard de oameni pe Instagram, iar compania se gândește să extindă piața de desfacere în și mai multe țări.

blank