Însă, cu toții știm că datorită inventării microscopului și muncii depuse de Louis Pasteur drojdia a fost identificată ca fiind un organism viu și agentul responsabil pentru fermentația alcoolică și dospirea aluatului. La începutul secolului al XX-lea a apărut producția comercială de drojdie pentru panificați iar de atunci brutarii, cercetătorii și producătorii de drojdie își dau tot interesul pentru ca drojdia să îndeplinească cele mai exigente nevoi de utilizare și, implicit, de consum.

Cel mai recent studiu realizat în rândul consumatorilor români poziționează Pakmaya ca brand-ul cu cel mai bun raport calitate – preț pe segmentul drojdiei proaspete din România. ICERTIAS (International Certification Association GmbH), ca urmare a rezultatelor noului sondaj Best Buy Award General III 2019/2020, a acordat Distincția Best Buy Award 2019/2020 brand-ului Pakmaya. Certificatul reprezintă o garanție la nivelul pieței, cu o valabilitate de doi ani. (Certificat Best Buy – electronic: NO:ROMANIA-387AC52 )

Sondajul Best Buy Award 2019/2020 a avut loc în luna mai și a urmărit un eșantion de 1.200 de utilizatori români de Internet cu vârste de peste 15 ani. Acesta a fost realizat prin metoda Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness (CAWI – DEEPMA) cu scopul de a cunoaște experiențele și părerile consumatorilor cu privire la produsele și serviciile care oferă cel mai bun raport calitate – preț.

25 de ani de calitate, validați

Cercetarea s-a bazat pe voturile a 1.200 de consumatori români. Întrebați care este „numele producătorului sau furnizorului de drojdie proaspătă care, conform experienţei dumneavoastră personale sau a celor apropiați dumneavoastră, oferă cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţa românească”, cei mai mulți au votat în favoarea Pakmaya, singurul producător din România.

Pentru această categorie, Pakmaya a concurat cu alte brand-uri din industrie, fiind desemnați de majoritatea respondenților drept producătorul care oferă românilor drojdie proaspătă de calitate la cel mai bun preț de pe piață.

Distincția Best Buy Award 2019/2020 este un motiv de mândrie pentru Pakmaya, deoarece întărește statutul brandului ca lider în România când vorbim despre piața de drojdie de panificație. Mai mult, este o apreciere a eforturilor continue depuse în cei 25 de ani de activitate pe piața din România: „Recunoașterea venită din partea Best Buy Award și a consumatorilor ne onorează foarte mult, având în vedere eforturile continue pentru a furniza clienților și partenerilor noștri drojdie de cea mai bună calitate. Știm că ingredientele Pakmaya se regăsesc în produse alimentare pe care le consumă peste 10 milioane de români. Este o responsabilitate uriașă ce ne obligă să acordăm atenție deosebită calității produselor noastre”, spune Cristina Hanganu, Sales & Marketing Director Pakmaya România.

Citeste si...  Ce contine cozonacul preferat al lui Carmen Bruma!

Rompak, singurul producător de drojdie din România

RomPak – Pakmaya Romania este singura fabrică care fabrică drojdia pentru panificații din România. În 1994 s-a înființat societatea S.C. RomPak S.R.L, primul pachet de drojdie Pakmaya produs în România apărând după 4 ani de investiții, Rompak fiind in acest moment una dintre cele mai noi si moderne fabrici de drojdie din Europa. Cu un număr de 210 angajați Rompak este o fabrică ce produce pentru întreaga țară și alte 12 țări europene, cu materii prime și forță de muncă din România.

Pentru a oferi produse cât mai bine adaptate pieței și cerințelor, în 2003 a înființat Centrul de Cercetare & Dezvoltare, unde echipa de ingineri în industrie alimentară, chimiști și biologi lucrează pentru îmbogățirea gamei de produse. Astăzi există în portofoliu peste 100 de produse. În cadrul acestui centru se desfășoară și cursuri de instruire cu diferite tematici, derivate din preocupările clienților industriali sau din programul anual de dezvoltare a colaborării cu aceștia.

Afacere de 55 milioane EURO

Compania a plătit în anul 2018, sub formă de Taxe și Impozite, aproximativ 10 milioane de lei. Cifrele arată că aproximativ 50 de milioane de lei au fost investiți anul trecut în materii prime și servicii achiziționate din România. Afacerea este evaluată în prezent la 55 milioane EUR.

loading...