Exploatarea Moșului ar trebui să aibă loc tot timpul anului și să producă… bani!

mos_craciun

Moş Crăciun este cea mai cunoscută marcă din Finlanda, iar societatea care o exploatează ar vrea să o rentabilizeze folosind-o pe tot parcursul anului, în toată lumea.

Pentru ca marca să fie mai rentabilă, directorul Santa Claus Licencing, Petri Paarnio, vrea să îi dea de lucru lui Moş Crăciun şi în afara perioadei de vârf, în noaptea de 24 spre 25 decembrie, când aleargă să dea cadouri copiilor.

El se gândeşte să creeze un Moş Crăciun care să funcţioneze tot anul. ‘Nu profităm suficient de pe urma imaginii lui Moş Crăciun finlandez, poate pentru că moşul dispune de o perioadă prea scurtă”, este de părere directorul Santa Claus Licencing.

Firma pe care o conduce vrea să se asocieze imaginea lui Moş Crăciun cu jocuri video, mari evenimente internaţionale, parcuri de distracţii şi produse derivate.

O altă cale o reprezintă dezvoltarea popularităţii lui Moş Crăciun, asociat cu naşterea lui Isus Cristos, în ţări fără tradiţie creştină.

În ciuda crizei bugetare prin care trece Finlanda, Parlamentul a aprobat în luna decembrie un buget suplimentar de 300.000 euro destinat exclusiv pentru promovarea lui Moş Crăciun în China.

Citeste si...  Bianca nu se lasă şi tot vrea la club