Ce surpriză le-a pregătit şi la ce renunţă reţeaua de socializare

FB_n

Începând cu data de 9 aprilie, utilizatorii Facebook nu vor mai fi deranjaţi de Sponsored Stories. Schimbarea este valabilă atât pentru interfaţa Web cât şi aplicaţiile dedicate platformelor mobile, potrivit mashable.com.

Afişată în fruntea News Feed atunci când unul dintre prietenii de pe Facebook a interacţionat cu o pagină, o aplicaţie sau un eveniment, iar proprietarii acestora au decis să cumpere şi un anunţ de promovare, Sponsored Stories a fost criticată pentru că foloseşte abuziv lista de prieteni sau interacţiunile personale şi afişează conţinut cu o relevanţă discutabilă.

Astfel, advertiserii vor putea cumpăra Sponsored Stories doar până la data de 9 aprilie. După această dată, toate postările de acest tip vor avea un nou format.

Citeste si...  Familia lui Cioabă susține că este șantajată de medicii turci, iar reprezentanţii clinici spun că nu au cerut 350.000 de dolari