Potrivit Washington Post, sistemul anterior de rating, pe care Facebook l-a dezvoltat anul trecut, arată că lupta împotriva sistemelor de tehnologie a evoluat, ajungând să includă măsurarea credibilității utlizatorilor care să ajute la identificarea rău-voitorilor.

Tessa Lyons, care este manager la Facebook și răspunzătoare de produsele companiei împotriva informațiilor false, a declarat că această măsură face parte din campania gigantului online împotriva fenomenului ”fake news”. Această companie, la fel ca multe altele, s-a bazat mult timp pe utilizatorii săi, care raportau conținutul nepotrivit de pe Facebook, însă pe măsură ce utilizatorii au început să beneficieze de tot mai multe opțiuni au apărut tot mai multe cazuri de utilizatori care mințeau în raportarea anumitor situații.

Citeste si...  Facebook, obligat sa plateasca 20 de milioane de dolari utilizatorilor?

Scorul de încredere al unui utilizator va fi folosit ca un indicator de credibilitate.

Deocamdată este neclar dacă Facebook va lua în considerare și alte criterii pentru a determina scorul unui utilizator și nu se știe cum va folosi Facebook acest scor.