Trăim vremuri grele care ne determină să lucrăm mai mult de acasă.

Faptul că în această perioadă trebuie să ne desfășurăm activitatea din confortul casei, nu înseamnă neapărat că trebuie să transformăm masa de bucătărie în masă de lucru și să stăm într-o poziție inconfortabilă, cu zgomotul unui motor ce se aude prin fereastră, asistând la discuțiile celorlalți membri ai familiei.

De fapt, dacă lucrăm într-un loc ca acesta, asta ar putea să ne diminueze productivitatea și să ne deterioreze rezultatele. Prin urmare, ar fi bine să avem propriul spațiu, echipament și resursele necesare pentru a crește productivitatea.

Pentru a vă putea organiza mai bine, vom împărtăși cu voi care sunt elementele pe care ar trebui să le avem în „biroul de acasă”. Veți vedea că sunt ușor de obținut. Sperăm că după ce aflați aceste detalii vă veți organiza mai bine, veți lucra mai confortabil și veți fi mai productivi.

Elemente esențiale pe care ar trebui să le aibă „biroul de acasă”

Computer

Computerele sunt o parte esențială din orice birou. Unitate desktop, notebook, ambele? Este una dintre primele întrebări pe care le veți pune. Adevărul este că răspunsul va depinde de preferințele, nevoile și posibilitățile voastre.

Dacă trebuie să călătoriți mult, este bine să aveți un laptop. Dacă în schimb aveți nevoie de un computer puternic pentru a lucra ca designer grafic, poate în acest caz este mai bine să aveți un desktop.

Conexiune la Internet

Este esențial să fiți conectați la internet. O conexiune în bandă largă va fi întotdeauna recomandată pentru a accelera timpii. Asigurați-vă că angajați un furnizor de servicii de încredere! Veți avea nevoie de stabilitate și rezistență în privința semnalului pentru a vă putea desfășura activitatea fără probleme.

Când lucrați de acasă, conexiunea la internet este unul dintre principalele instrumente de lucru de care aveți nevoie. Nu uitați că este esențial nu numai să vă îndepliniți sarcinile, dar, de asemenea, trebuie să fiți întotdeauna în contact cu clienții.

Și, după cum știți, clienții se simt mai în siguranță atunci când știu că sunteți acolo pentru ei ori de câte ori au nevoie. Această disponibilitate vă va ajuta să obțineți clienți din ce în ce mai buni și să aveți relații pe termen lung cu aceștia, iar acest lucru vă va asigura un venit mai bun și o stabilitate economică mai mare.

Citeste si...
AFLA cat de mult conteaza MARIMEA cu adevarat!

Periferice

Aici lista se extinde: monitor, tastatură, mouse, imprimantă, scaner, webcam, căști…Important este ca monitorul să aibă ecran mare (dimensiunile vor depinde de activitatea pe care o desfășurați). De asemenea, este important ca imprimanta și scanerul să funcționeze foarte bine pentru a face lucrări de calitate la biroul de acasă.

Mobilier

Birou, scaun, chiar dulapuri sau rafturi pentru așezarea de documente, cărți sau articole diverse, încercați să le faceți funcționale și să le adaptați nevoilor voastre.

Biroul și scaunul trebuie să fie ergonomice pentru a asigura o postură bună în timpul programului de lucru. Optați pentru un mobilier foarte confortabil, util și funcțional. Vă înțelegem frica că locuința voastră poate părea prea mult ca un „birou”, dar dacă vă străduiți puțin puteți proiecta un loc cald care, în același timp, este funcțional pentru a putea lucra în ritmul propriu.

 Iluminat bun

Biroul vostru ar trebui să fie bine iluminat, dacă este posibil în mod natural. Vă va ajuta să evitați durerile de cap, tensiunea oculară și chiar o postură slabă din cauza faptului că nu puteți vedea bine ecranul.

Papetărie

Clipuri, capsatoare, luminatoare, foldere, fișiere, foarfece, plicuri, etichete autocolante, organizator birou Faceți o listă cu tot ceea ce aveți nevoie în zilele de lucru. Este o idee bună să aveți un set de rechizite de birou de bază.

Acesta este un alt punct care pare evident, dar credeți-ne, sunt mii de oameni care lucrează de acasă, fără să ia în calcul aceste lucruri. În consecință, pierd o mulțime de timp ieșind să cumpere „rechizite de birou” de fiecare dată când au nevoie.

Dincolo de cele menționate mai sus, nu uitați să dați biroului o notă persoanală cu ajutorul unui ceas de birou, o fotografie etc. Succes în amenajarea unui birou pe gustul vostru!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.