Actualitate, Featured

Doi tineri români pun pe picioare afacerea care ar putea deveni „cel mai mare duşman al caselor de pariuri”

Doi tineri români au dezvoltat un concept nou despre care ei susţin că poate deveni „cel mai mare duşman al caselor de pariuri”. Gepenco.com este o reţea socială destinată comunităţii pariorilor, un nou instrument pentru cei care vor să facă bani din sport cu mai puţine riscuri, spun antreprenorii, eliminând posibilitatea înşelătoriilor online.

„Există posibilitatea extinderii comunităţii la nivel global, membrii săi comunica mai uşor şi sunt la curent cu ultimele trenduri specifice nişei respective. Astfel a luat naştere GEPENCO.COM , o reţea socială destinată comunităţii pariorilor. Această reţea de socializare are menirea să închege comunitatea deja existentă atât offline, cât şi pe alte reţele de socializare, şi să îi pună la un loc pe membrii acesteia”, au declarat cei doi antreprenori. 

 

Ce are diferit faţă de alte reţele de socializare? În primul rând, este cu destinaţie precisă, asta însemnând că în cadrul ei sunt integrate unelte specifice domeniului de pariuri sportive, susţin aceştia, care spun şi că unul dintre principalele avantaje ale unei astfel de reţele este faptul că elimină riscul înşelătoriilor, devenind, astfel, principalul „duşman al caselor de pariuri”. 

„Fiind un domeniu foarte dinamic, o problemă reală este existenţa scammerilor, adică a celor care vând bilete aşa-zis câştigătoare, iar ulterior se dovedesc a fi simple înşelătorii. Pe GEPENCO.COM scammerii sunt eliminaţi  cu ajutorul tehnologiei, printr-un sistem unic de ierarhizare a celor care oferă prognosticuri sportive. Cu alte cuvinte, sunt promovaţi automat cei care dau meciuri (selecţii) câştigătoare. Actualmente, GEPENCO.COM se află în faza de tracţiune iniţială, mai precis primii 100 de utilizatori şi-au făcut deja cont în prima săptămână de la lansare, fiind bine primit de către publicul ţintă”, au mai explicat tinerii. 

blank