Featured, Showbiz

Delia Matache, atac la mămicile care o critică

Una dintre cele mai de succes artiste din România, Delia Matache nu a mai rezistat criticilor și a răbufnit violent. Delia Matache se leagă de mămicile și părinții care îi contestă noua piesă ”1234”. Conform criticilor, videoclipul piesei este prea lasciv.

”Bună! Sunt Delia şi nu mă ocup cu educaţia ta! Nu-s nici mă-ta, nu-s nici tac-tu, nu-ţi sunt diriginte şi în niciun caz profa de religie! Tu mămico ţine-ţi pruncul “ocupat” ! Ţine-l departe de MTV, de internet şi alte nenorociri care-l pot afecta emoţional pe minorul în cauza. MTV-ul nu va intră în casă cu forţă, mami! Scoate cablul, mami! Du-l la teatru, mami! Ai opţiuni destule, mămico!

Creşte-ţi odrasla după bunul plac, dar nu da vină, scumpă mama, pe playlistul de la radio! Radioul e opţional mami! Nu vă ţine nimeni “ostatici” în faţa unui post de muzică. Ştiu că eşti o mama deşteaptă şi echilibrată! Şi tu poţi! Doar tu, mami! E datoria ta! În cazul în care eşti o mămică mai relaxată şi staţi împreună pe MTV, explică-i copilului, că ce vede pe sticlă, în clipurile lor (Kanye, Rihanna, Lady Gaga, Beyonce şi chiar Nirvana, Guns, Aerosmith, Die Antword, Prince, Prodigy, David Bowie, Marylin Manson, Metallica) nu trebuie să şi facă! Să nu lingă cruci ca-n clipurile Madonnei, mami! Pentru că da, ştim, Madonna e o nenorocită!!!

Să nu-l laşi, mami, să-şi îndese şoareci în gură, ca-n clipurile lui Die Antword, mami! Să nu-l laşi să incendieze o casă, sau să răpească oameni, doar pentru că Eminem o face într-un video! Să nu-l laşi să se uite la Deftones – You’ve seen the butcher! E cu sangeeee, mamiiiii!!!!

Dacă odrasla-ţi nu deţine încă forţă de a discerne şi e încă la nivelul la care face ce vede, doar pentru că vede, mami, scoateee televizorul din priză! Copilul tău e un pericol public! Alege-i tu playlistul, ca o mama bună ce eşti. Dă-i ce consideri că e decent pentru vârstă lui. Nu toată muzică are audienţă generală!

În cazul meu, nu pot spune că am ce să cenzurez în “uşor iubitul meu că se rupe patul!” Nu-i nimic mură-n gură, nimic ruşinos în a sări în pat! Nu mai săriţi în pat! Mesajul e clar şi evident! Pentru cei ce înţeleg mai mult decât ce zice versul, sorry, păcătoşilor! Cine va pune să va gândiţi la prostioare? Deci textual nimic de cenzurat până acum. Bon! Ştiţi cum se zice? Că dacă dai din fund baby ai tot ce vrei! Cenzureaz-o pe asta!

Nu zic eu, e din categoria “ştii cum se zice?”, e ironic, e ca aia cu datul din coate. Dar de ce să ne oprim la coate? Păi fundul reprezintă răul? Negura? Iadul pe pământ? Vorba lor: ”I work my ass off” nu ne doare? E doar o vorba care implică altă parte a corpului! Ce aveţi cu curul? Ce rău v-a făcut!? Să va mai zic vorbe de duh cu şi despre cur? Bine. ”Gura bate curu”, ”Bagă fundu’ la înaintare”, ”Drum bătut şi cur frecat”, ”A-şi pune curu’ la treaba”, ”Muscă-n curu’ iepii”. Aţi rămâne surpinşi de câte vorbe din popor se bazează pe înţelepciunea curului. Plus că eu am fost finess ;))), am zis fund, nu cur”, susține Delia.[youtube https://www.youtube.com/watch?v=PojdI2shbaI]

blank