Life, Stiri

De ce beau românii bere?

Bărbații români au un motiv mai mult decât ciudat pentru care consumă bere în cantități mari. Un studiu recent, realizat de Biroul Român de Audit Trasmedia, ne arată câtă bere consumă aceștia și cum se simt în fața femeilor când beau cu prietenii.

3_pericole_care_se_ascund_in_halba_de_bere_size1_39706000

Potrivit celui mai recent studiu (SNA) FOCUS realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), 70% dintre bărbații români nu refuză o bere cu prietenii oricât de ocupați ar fi, 27% dintre aceștia consideră că a bea mai mult beri la rând este o dovadă de masculinitate. Mai ales femeile sunt cele care privesc consumul mai multor beri la rând ca pe o dovadă de masculinitate – 40% dintre repondenții care sunt de acord cu această afirmaţie fiind femei. Mai mult de jumătate dintre repondenți sunt căsătoriţi şi 36% provin din localităţi mici, de sub 50.000 de locuitori.

Dintre consumatorii de bere 93% consumă bere blondă și 15% consumă bere brună. Totodată, berea brună este în scădere cu aproximativ 25% faţă de acum opt ani, de la 20% la 15%. În ceea ce priveşte ambalajul, studiul BRAT reliefează că preferinţele românilor s-au schimbat: în prezent, sunt cu 50% mai mulţi consumatori de bere în doze de aluminiu comparativ cu 2006.

Ambalajul de sticlă rămâne favorit, dar este în scădere de la 70% dintre preferinţe în 2006 la 61% în 2014.

Pentru 30% dintre români, consumul de bere cu prietenii este un mijloc de relaxare și de socializare foarte important, arată rezultatele celui mai recent Studiu Național de Audiență (SNA) FOCUS realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT). Tendințele acoperă perioada 2006-2014, iar universul studiului este reprezentat de populația din mediul urban din România cu vârsta cuprinsă între 14 și 64 de ani. Studiul măsoară preferințele de consum de bunuri și servicii ale populației urbane. Caracterul continuu al studiului și eșantioanele mari (peste 10.000 de interviuri anual) permit observarea fluctuațiilor preferințelor populației și studierea lor în raport cu evoluția socio-economică din România. Marja de eroare este de +/-0.8%.

blank