Ziua 1

media_142703939421025800

Mic dejun: o felie de paine cu seminte, o lingurita cu unt degresat si 200 de grame de castravete cu verdeata.

Gustare: 125 de grame de kefir degresat, mixat cu castravete si suc de lamaie.

Pranz: castraveti umpluti – se scobeste un castravete, iar crema de branza si smantana se mixeaza cu zeama de lamaie, ceapa tocata si marar. Se lasa la rece si se umple castravetele.

Gustare: castraveti proaspeti cu verdeata – nelimitat.

Cina: cartofi gratinati – 200 de grame de cartofi si 200 de grame de legume, dupa preferinta. Acestea se fierb, apoi se amesteca impreuna cu sunca, putin lapte si condimente, dupa gust. Se pune branza rasa deasupra si se coace la cuptor.

Ziua 2

Mic dejun: 30 de grame de musli cu 100 de grame de fructe, la alegere si 150 de grame de iaurt degresat

Gustare: un mar.

Pranz: file de vita cu castravete – 80 de grame de file de vita preparat fara grasimi, doi cartofi mici fierti, patrunjel si castravete.

Gustare: un castravete.

Cina: salata de cartofi cu castravete – 200 de grame de cartofi fierti si un castravete se toaca si se amesteca. Deasupra se toarna un sos obtinut din zeama de la o lamaie, impreuna cu doua linguri cu lapte, mustar, piper si ceapa verde maruntita.

Citeste si...  Andreea Marin a dat jos 22 de kilograme, cu o masă la 3 ore! Vezi și cu mai ce