Trăim în secolul vitezei, iar o viaţă ocupată a devenit ceva normal, ce înseamnă foarte mult efort fizic şi intelectual.Adesea, se întâmplă să nu mai găseşti timp pentru a prepara mesele care să corespundă unei alimentaţii sănătoase.

Fie că este vorba de o zi de luni care nu se mai termină, fie că este vorba de gustările rapide pe care le mănânci ca să-ţi păcăleşti foamea, am pregătit pentru tine şapte trucuri simple care te vor ajuta să mănânci sănătos şi atunci când nu ai timp. Astfel, vei spune ADIO mâncării fast-food şi produselor de patiserie care te fac să ai o alimentaţie haotică.

Când găteşti, prepară câteva porţii ÎN PLUS

 
 

Probabil că atunci când găteşti, obişnuieşti să prepari doar cât ai poftă să mănânci în momentul respectiv, astfel încât să nu se strice mâncarea rămasă. Avem o sugestie: prepară câteva porţii în plus şi pune-le la congelator! Ştim, probabil te gândeşti că poţi cumpăra astfel de preparate direct de la magazin şi atunci ce sens ar mai avea să le prepari chiar tu? Este simplu!

Tu poţi controla ce se află în preparatele respective şi le poţi face cu adevărat sănătoase şi benefice. Nu trebuie decât să le îngheţi, să le încălzeşti şi să te bucuri de o masă copioasă! Chiar dacă sunt voci care susţin că e mai sănătos să mănânci mâncare care nu a fost în prealabil congelată, e oricum mult mai bine să congelezi un produs preparat de tine, decât să dai fuga în prima patiserie sau în primul fast-food care îţi iese în cale.

Citeste si...  Gheorghe Ştefan, sifonul procurorilor. Două noi nume date în vileag după ce s-a predat

Înlocuieşte ciocolata sau chipsurile cu ceva mai sănătos

Ai poftă de ceva dulce? Probabil că primul lucru care îţi vine în minte este ciocolata. Ei bine, avem veşti bune pentru tine: îţi poţi satisface pofta de dulciuri şi cu alte alimente sănătoase, nu strict cu ciocolată. Încearcă pepenele galben(care este un şi antioxidant natural ideal) sau alte fructe preferate. Dacă într-adevăr, nu poţi controla pofta de ciocolată, înlocuieşte-o cu ciocolată îndulcită cu stevia.

Procedează la fel şi pentru poftele de alimente sărate – nu ronţăi chipsuri sau dacă chiar ai poftă, prepară-le singur, la cuptor! Ideale! Prepară în avans ceea ce poţi prepara acasă şi ia după tine oriunde ai merge, astfel încât să nu fii tentat să apelezi direct la tonomatul de snacks-uri.

Citeşte continuarea pe CSID!

Foto: Hepta