ulei)

Va prezentam patru uleiuri care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia noastra! 

 A preveni este intotdeauna mai bine decat a trata. Alimentele procesate de care ne lovim la tot pasul, stresul si dieta dezechlibrata ne pun in real pericol viata. De aceea, este bine de stiut ca organismul nostru isi gaseste un aliat de nadejde in anumite tipuri de ulei, de care, cu siguranta, fiecare dintre noi am auzit. Sa le cunoastem si sa le consumam!

 olive

Uleiul de masline.

Acest tip de ulei este vechi…de cand lumea. Este singurului ulei care dateaza de patru milenii si ale carui beneficii sunt extrem de recunoscute. Uleiul de masline este cea mai sanatoasa sursa de grasime existenta, reduce colesterolul rau si il mentine la nivelul optim. Datorita antioxidantilor, in frunte cu vitamina E, acesta previne imbatranirea pielii si mentine vigoarea intregului organism. Uleilul de masiline protejeaza organele interne precum inima sau ficatul, lupta impotriva cancerului si depresiei. Cele mai multe beneficii le contine uleiul de masline extravirgin si trebuie pastrat in recipiente cat mai inchise la culoare. 

fish oil

Uleiul de peste

Nici uleiul de peste nu trebuie sa lipsesca din dieta noastra, acesta fiind bogat in acizi grasi Omega-3, care lupta impotriva colesterolului ridicat. De aceea, se recomanda consumul de conserve de macrou, sardine, ton si somon. O capsula de ulei de peste pe zi previne aparitia bolilor cardiovasculare, neurologice si metabolice.

peanuts
Uleiul de arahide

Acesta este un alt aliat al sanatatii cardiovasculare, care scade apetitul si combate senzatia de uscaciune a pielii. Este eficient in problemele tenului si constipatiei.

 avocado)
Uleiul de avocado

Uleiul de avocado este folosit pentru prepararea alimentelor, atata a celor reci, cat si celor gatite. Este mult mai bogat in vitamina E decat cel de masline, este puternic hidratant, antirid, cicatrizant si stimuleaza colagenul.

 

Citeste si...  Dieta de 7 zile: Slabesti 5 kilograme si obtii o piele stralucitoare.