Unilever a anunțat vineri că nu va mai plăti pentru publicitate pe Facebook, Instagram și Twitter, în SUA, pentru tot restul anului.

Reprezentanții companiei invocă dezbinarea și discursul bazat pe ură din timpul acestei perioade premergătoare alegerilor din SUA.

Compania de bunuri de larg consum, care deține mărci precum Dove și Lipton, se alătură unui boicot publicitar în creștere împotriva Facebook, ca parte a campaniei „Stop Hate for Profit”/ „Stop Urii pentru Profit”, începută de grupurile de drepturi civile din SUA după moartea lui George Floyd. Demersul face la apel la Facebook, care deține Instagram, să facă mai mult pentru a opri discursul de ură.

Citeste si...
Șeful CCR: Nu știu de unde s-a înțeles că ne-am pronunțat ca președintele nu putea să-l desemneze pe Orban

După anunțul Unilever, acțiunile Facebook și Twitter au scăzut cu 7%.

„Continuarea publicității pe aceste platforme în acest moment nu ar aduce un plus de valoare oamenilor și societății. Vom monitoriza și vom revizui poziția noastră actuală dacă este necesar”, a transmis Unilever într-un comunicat.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.