Showbiz, Stiri

Chef Florin Dumitrescu isi apara sandviciurile, facute praf de consumatori. Iata ce spune despre produsele sale!

Chef Florin Dumitrescu a scos de curand pe piata niste sandviciuri marca proprie. Cativa jurnalisti de la site metropotam.ro au teste noile produse, iar cuvintele nu au fost deloc unele de lauda.

Chef-Florin-Dumitrescu-isi-apara-sandviciurile--facute-praf-de-consumatori--Iata-ce-spune-despre-produsele-sale-

Conform sursei citate care a avut grija sa faca poze cu produsele alimentare, acestea sunt cam goale pe interior si costa 13,5 lei, o suma exagerata pentru o chifla cu putina sunca, un sos sau niste branza.

„Dorim sa clarificam acest aspect: toate pozele au fost facute inainte de a gusta sandvisurile. Am incercat sandvisurile cu buna credinta, nu am „furat” din ingrediente, pur si simplu ne-am dorit sa oferim cititorilor nostri imaginea exacta a sandvisurilor.

Este posibil ca chef Florin Dumitrescu sa nu fi avut curiozitatea de a incerca sandvisurile pe care le promoveaza. S-ar putea ca si el sa aiba o surpriza”, scrie metropotam.ro.

Imediat dupa acest atac, bucatarul Florin Dumitrescu a sarit sa isi apere sandviciurile. Surpriza insa, caci el a fost foarte incantat de chiar si de aceasta imagine negativa care s-a creat.
„Gustul e relativ. Unui om poate sa ii placa sau nu. Toata controversa asta nu stiu de la ce a pornit, pentru ca sandviciurile nu arata ca in pozele respective. Chiar eram curios daca poza a fost facuta inainte sau dupa ce s-a mancat din sandvici. Faptul ca s-a spus ca sandviciul este scump la 13,5 lei, asta iarasi mi se pare un pic deplasat. Exista sandviciuri si mai scumpe in piata.

Faptul ca Metropotam a scris chestia asta nu m-a deranjat atat de tare. In momentul de fata, lumea stie ca eu am sandviciuri. Sincer, faptul ca a existat acel test cu sandviciuri in urma caruia a iesit o publicitate negativa atat de mare, pe mine m-a ajutat fiindca a devenit viral.

Din aceasta saptamana, cand sandviciurile vor fi disponibile in mai multe magazine, omul va vedea singur care e diferenta. Deranjul nu a fost de la valul de oameni care au preluat mot-a-mot tot ce a scris o persoana intr-un birou si au inceput sa atace fara sa testeze produsul. Ok, cei de la Metropotam le-au cumparat, le-au gustat, au zis „bai, nu e bun, e banal, e jalnic, ne minte asta!” Lumea e libera sa vorbeasca absolut orice.

Dar ce te faci cand bloggeri care nu au treaba cu partea culinara preiau pur si simplu ceva negativ, fara sa testeze sandviciul! Daca dau copy/paste la ceva, fara ca aia sa fie parerea ta, mi se pare, vorba lui Razvan Exarhu, ca ‘Am murit degeaba la revolutie’.”, a declarat chef Florin Dumitrescu pentru Good Food.

blank