Să organizezi o nuntă cap coadă este o provocare pentru orice cuplu. Indiferent de numărul de petreceri la care viitorii miri și mirese au participat înainte de organizarea propriei nunți, We Do WOW Events recomandă colaborarea cu un wedding planner București pentru cele mai bune rezultate.

Ceea ce poate face un organizator de evenimente și nu îți poate oferi niciun alt profesionist este să te ajute să câștigi timp. Prin punerea la dispoziție de servicii de wedding planning, wedding design și wedding coordination, echipa We Do WOW Events este veriga de legătură dintre visele tale și realitate. Este vorba despre consultanță, viziune și experiență, lucruri care valorează enorm pentru planificarea unei nunți. Iată care este diferența dintre a organiza o nuntă pe cont propriu și a apela la o agenție cu experiență.

Totul începe de la buget

Satisfacția de la final nu depinde doar de cât de mult cheltuiești pentru nuntă, ci cât de bine te simți în cadrul ei. În opinia lui Carmen Ioniță, chief event planner al agenției We Do WOW Events, mai importantă decât suma de pe factura fiecărui furnizor în parte este atmosfera care se poate crea și cu elemente mai simple, dar de efect. Astfel, principalul avantaj al colaborării cu un organizator nunți este acela că poți obține cea mai bună variantă, o alternativă viabilă, testată anterior, potrivită pentru bugetul planificat de tine.

Pe ce se pune accent în organizarea unei nunți?

În ceea ce privește o nuntă, fiecare element este important. De exemplu, un sfeșnic din sticlă, unicat, ca cel creat de echipa We Do WOW Events, așezat într-un punct cheie al spațiului de desfășurare, poate influența puternic percepția asupra întregului decor. Dar dacă ar fi să întocmim o listă de la care trebuie să pornim în organizarea unei nunți, primele patru lucruri ce necesită o atenție deosebită sunt următoarele:

Citeste si...
Sexul înseamnă sănătate

#1 Locația

În funcție de locație și de disponibilitatea acesteia se poate stabili data la care va avea loc nunta. Există cazuri când mirii și miresele au în minte un anumit tipar sau tematică pentru evenimentul lor, iar o agenție ca We Do WOW Events îi poate direcționa către locația care le îndeplinește cerințele cel mai bine.

#2 Fotografiile

În ceea ce privește fotografia, echipa We Do WOW Events oferă clienților mai multe alternative din care să aleagă. Se merge pe calitate și seriozitate și nu sunt recomandați decât fotografii care livrează la timp și știu cum să procedeze pentru a scoate în evidență în lucrările lor chimia dintre mire și mireasă.

#3 Filmările

La fel ca în cazul fotografilor, We Do WOW Events colaborează exclusiv cu videografi care își respectă angajamentele și au experiența necesară pentru a surprinde cele mai frumoase momente din cadrul unei nunți.

#4 Muzica

Mai mult decât numărul momentelor artistice de la o nuntă, contează cât de bine se simt mirii deoarece ei dau tonul petrecerii. Atunci când bugetul nu permite mai mult, serviciile unui DJ talentat sunt mai mult decât suficiente pentru o nuntă animată și caracterizată de o bună dispoziție generală.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.