URL scurt pentru acest articol: http://wp.me/p3Xcgf-Xuh

Preia iniţiativa în pat şi fă totul ca să te simţi bine. Nu, asta nu înseamnă că eşti egoist. Dacă tu ai parte de momente extraordinare, garantat se va simţi şi celălalt la fel de bine.

Ne-am gândit la câteva dintre problemele cu care multe dintre noi ne confruntăm în dormitor şi am aflat cum le putem transforma în experienţe hot, hot, hot. Îţi dăm doar un indiciu: totul începe din bucătărie!

Drumul către marele O… este, de multe ori, plin de obstacole. Disfuncţia sexuală feminină dă bătăi de cap chiar şi celor mai iubitoare cupluri. Problema este una extrem de complexă, cu o varietate de cauze posibile, de la boli şi infecţii vaginale până la stres, alimentaţie proastă şi factori psihologici.

Calea spre o mai mare satisfacţie sexuală poate începe din farfurie

Marrena Lindberg spune că a aflat secretul orgasmelor dese şi intense. După ce mult timp s-a confruntat cu probleme în dormitor, americanca a descoperit că unele alimente pot ajuta femeile să aibă orgasm mult mai uşor. Cu o anumită dietă specifică a ajuns la performanţa de a avea 52 de orgasme vaginale într-o singură sesiune! Şi a dezvăluit totul în cartea Dieta orgasmică/The Orgasmic Diet.

Nu credeţi? Ei bine, dieta a avut susţinători în America şi a fost dovedită ştiintific. Se pare că o combinaţie de uleiuri de peşte, ciocolată neagră şi controlul carbohidraţilor care intră în organism este tot ce ai nevoie pentru o viaţă sexuală orgasmică. Marrena Lindberg susţine că cele mai multe femei care suferă de disfuncţie sexuală nu trebuie neapărat să apeleze la tratamentul medicamentos pentru a redescoperi plăcerea. Prin experienţa proprie şi cercetări ştiinţifice extinse, Marrena a creat un program care, spune ea, nu numai că stimulează apetitul sexual, dar ajută şi la scăderea în greutate. Iată dieta orgasmică despre care ea spune că îţi va schimba complet viaţa sexuală în maximum patru săptămâni.

Creşte consumul de uleiuri de peşte: suplimentele alimentare bogate în acizi graşi EPA (acid eicopantenoic) sau DHA (acid docosaesaenoic) pot ajuta la creşterea nivelului de dopamină – substanţă chimică asociată cu emoţiile şi dorinţa. Din păcate, să mănânci mai mult somon sau sardine nu este suficient. Ai nevoie de 1,700 miligrame EPA şi 1,300 miligrame DHA în fiecare zi, aşa că suplimentele alimentare sunt de bază.

Ai liber la ciocolată! Câteva pătrăţele de ciocolată neagră pe zi sunt recomandate în dieta orgasmică. Ciocolata neagră (cu cel puţin 70% cacao) creşte nivelul de dopamină.

Controlează nivelul serotoninei. Despre serotonină – hormonul care răspunde de starea de bine ai tot citit. În principal, îmbunătăţeşte atenţia şi starea de spirit. Nivelul ridicat de serotonină ne ajută să luptăm împotriva stresului, creşte pofta de mâncare şi ne dă enegie. Dar prea multă serotonină ne poate afecta viaţa sexuală. Când este la cote înalte, cu greu poţi intra în starea relaxată pentru a face dragoste. Evită cofeina şi alte stimulente, precum ţigările şi zahărul şi limitează alimentele cu amidon.

Creşte testosteronul: studiile arată că femeile cu o poftă mai mare de sex au nivelul de testosteron mai crescut. Adaugă mai multe proteine dietei tale precum şi suplimente de zinc (blocheaza enzima care converteşte testosteronul în estrogen) şi magneziu. Atenţie: porţia de proteine trebuie să aibă mărimea unui pachet de cărţi de joc.

Apetitul tău sexual a amorţit?

De multe ori oboseala, stresul, proiectele neterminate de la birou ne fac să preferăm să facem orice altceva decât dragoste. Partea bună este că, de cele mai multe ori, motivul nu este unul fizic şi nici permanent. Ai grijă: anumite pastile, cum ar fi antidepresivele, ajută la creşterea prolactinei – un hormon care reduce libidoul. Dacă crezi că asta este problema, dicută cu medicul ginecolog. Află de ce apetitul tău sexual a scăzut şi cum să reaprinzi flacăra pasiunii.

Cu care dintre aceste afirmaţii eşti de acord?
+ Iubitul meu face un lucru în pat care nu-mi place (dar el nu ştie asta).
& De multe ori sunt influenţată de ce zic prietenii mei.
* Nu mă simt întotdeauna atrăgătoare în pat.
+ Mă supăr când cei din jurul meu nu îşi dau seama la ce mă gândesc.
* Mă simt mai bine şi mai încrezătoare în pat după o săptămână în care am ţinut regim şi am făcut sport.
+ Discut problemele legate de sex mai mult cu prietenele şi mai puţin cu iubitul meu.
& Când discut despre viaţa mea sexuală folosesc des cuvintele „ar trebui să…“.
* Îmi e greu să nu fiu influenţată de critici.
& Prietenele mele au o viaţă sexuală grozavă!

Citeste si...  Cum sa ai o relatie pozitiva.

Majoritatea +
Comunicarea este cheia!

Iar face „acel“ lucru în pat, acela care nu îţi place. Dar ai adus acest subiect în discuţie? Ne dorim mereu să fim înţelese dintr-o privire, să nu fie nevoie să spunem cu voce tare ce simţim, ce ne dorim, însă, acest lucru nu este posibil. Dacă ştii cum să aduci problemele în discuţie, lucrurile se pot întoarce în favoarea ta. Dacă problema este una externă (cum ar fi chestiunile legate de serviciu), discută cu iubitul tău în afara dormitorului, însă dacă este vorba de ceva fizic (de exemplu tehnicile lui sexuale), este bine să-i spui chiar în momentul respectiv ce te deranjează. Când lucrurile se rezolvă, te vei bucura din nou de sex.

Majoritatea *
Încrederea în tine este importantă!

Este foarte important să îţi blochezi gândurile negative cu privire la corpul tău. Gândeşte-te ce îţi dă mai multă încredere în tine şi fă acel lucru. Şi viaţa ta sexuală va avea de câştigat! Un simplu lucru, cum ar fi revitalizarea garderobei, poate face minuni pentru multe dintre noi. Te vei simţi mult mai bine în pielea ta şi asta se va vedea şi în cazul libidoului.

Majoritatea &
Comparaţia nu este benefică!

Compararea vieţii tale sexuale cu ale prietenelor nu face bine. Studii arată că media partidelor sexuale este de câteva ori pe lună. Dar important nu e să o faci cât mai des, ci cât de mult îţi face plăcere. Nu trebuie să te simţi vinovată că nu îţi doreşti să faci dragoste la fel de des precum prietena ta cea mai bună. Dacă eşti extenuată după o zi plină la serviciu, petrecerea unei seri în care pregătiţi împreună cina vă poate apropia la fel de mult precum activitatea de sub aşternuturi.

Eşti ceea ce mănânci!
Ce mănânci influenţează direct organismul tău şi funcţiile corpului.
Alimentele pe care le consumi au impact chiar şi asupra vieţii tale sexuale. Unele alimente au proprietăţi psihoactive, altele pot creşte fluxul sangvin către organele genitale. Pe lângă faptul că sunt sănătoase, au şi efect afordisiac. Iată ce trebuie să pui în coşul de cumpărături data viitoare când te duci la supermarket.

Sparanghel – Conform medicinii indiene, sparanghelul creşte fluxul sangvin în aparatul genital. Romanii îl consumau pentru mărirea potenţei şi a fertilităţii. Este o sursă importantă de potasiu, fibre, vitamina B6, vitamina A şi C, tiamină şi acid folic. Acesta din urmă stimulează producţia de histamine care intensifică orgasmul la ambele sexe.
Migdale – În antichitate, migdalele erau considerate un simbol al fertilităţii. Ajută la scăderea colesterolului şi oferă doze abundente de vitamina E, magneziu şi fibre pentru a îmbunătăţi viaţa voastră sexuală.
Banane – Conexiunea dintre forma acestui fruct şi sexualitate este evidentă! Iar bananele sunt bogate în potasiu, magneziu şi vitamina B, care ajută la producerea hormonilor sexuali.
Stridiile – Sunt cele mai cunoscute alimentele afrodisiace. Stridiile pot fi considerate afrodisiace din cauza conţinutului ridicat de zinc, care ajută la producerea spermei şi la creşterea libidoului. Stridiile merg foarte bine servite cu un pahar de şampanie rece, pentru o masă cu adevărat romantică!
Avocado – Foarte bogat în acid folic, vitamina B6 şi potasiu. Contribuie la producerea de hormoni masculini.
Ardeiul iute – Capsaicina este substanţa responsabilă pentru gustul iute al ardeiului: aceasta stimulează terminaţiile nervoase şi accelereaza pulsul. Contribuie la eliberarea endorfinei, care creează senzaţia de satisfacţie din timpul actului sexual.
Cât de bun e oralul? Cu toate că ei sunt foarte încântaţi de sexul oral, multe femei nu se dau în vânt după această activitate. Şi nu pentru că au o problemă cu „munca de jos“ ci din cauza gustului pe care îl are lichidul seminal.
Ştiai că îl poţi schimba? Totul se rezumă la alimentaţie! Da, ai citit bine! Alimentele pe care le consumă iubitul tău dau spermei un anume gust… Aşadar, ai grijă ce îi pregăteşti pentru cină partenerului tău. Alimentaţia vegetariană este câştigătoare, dar ce bărbat ai mai văzut să mănânce doar legume?

Uite ce trebuie să pui pe lista de cumpărături! Pentru ca lichidul seminal să capete un gust dulce, pregăteşte-i un platou sau un suc de fructe. Kiwi, prune, afine, pepene verde, ananas şi citricele – toate sunt alimente câştigătoare. La capitolul legume, ţelina şi pătrunjelul ies în avantaj. Berea şi cafeaua dau un gust amar, iar lactatele, carnea roşie, peştele şi brânzeturile te vor face să nu-ţi mai doreşti sex oral. A doua zi după „dietă“, poţi să te pui pe treabă.