Oricine doreste sa isi duca afacerea la urmatorul nivel trebuie sa stie ca mediul online este cel mai potrivit loc pentru a o face cunoscuta, pentru a atrage clienti si pentru a creste. Nu este insa suficienta prezenta in online. Aceasta trebuie sa se faca simtita si inca in stil mare. In acest sens, optimizarea site-ului pe care sunt promovate serviciile sau produsele business-ului reprezinta o etapa esentiala. 

E-advertising, companie de digital marketing profesionista, vine in intampinarea celor pusi in fata situatiei de determina starea unui site, respectiv de optimizare a acestuia, cu servicii pe masura. Aceasta are in vedere efectuarea unui audit SEO si ulterior aplicarea strategiilor de efect in vederea asigurarii vizibilitatii site-ului in cautarile pe Google. 

Ce presupune un audit SEO?

Un audit SEO presupune analiza in amanunt a site-ului, identificare neajunsurilor si a problemelor existente pe acesta, precum si a aspectelor ce necesita imbunatatiri. In randurile de mai jos este explicat in detaliu auditul, cel putin cel realizat de catre specialistii E-Advertising. 

  • • Optimizarea On-Pge

Aceasta etapa presupune analizarea din punct de vedere tehnic a site-ului. Mai exact se refera la setarile si modul in care acest este organizat.

  • • Analiza link-urilor

Expertii realizeaza o cautare dupa link-urile toxice pentru site, analizand totodata si istoricul general al acestuia. 

  • • Analiza de cuvinte cheie organice

Este o etapa de importanta majora intrucat aceasta identifica site-ul in raport cu locurile ocupate de competitie, care apar in rezultatele cautarilor. Ulterior, implementarea unor strategii eficiente, care sa vizeze mai ales continut de calitate este esentiala. 

  • • Experienta utilizarii site-ului

De asemenea important este ca site-ul sa asigure o exploatare sigura, constand in experiente placute pentru utilizatori. De asta depinde insa care este design-ul website-ului, dar si comportamentul pe care il manifesta utilizatorii vizavi de acesta. O analiza in acest sens este asadar obligatoriu a fi realizata. 

  • • Optimizarea site-ului pentru dispozitivele mobile
Citeste si...  Rusia ar putea cere Google să plătească taxe mai mari

Specialisti vor stabili daca site-ul este mobile friendly sau daca are nevoie de imbunatatiri in aceasta privire, astfel ca afisarea pe mobil sa se realizeze corect, sigur si eficient.

  • • Accesibilitatea site-ului si indexarea

Desigur ca pentru a atrage trafic si pentru a fideliza utilizatori este necesar ca site-ul respectiv sa fie usor de accesat si totodata de indexat. Daca acesta ridica probleme pentru Google, cu siguranta ca utilizatorii nu vor avea o experienta placuta. Identificarea unor probleme de acest tip si corectarea lor este ideala si o recomandare din partea expertilor E-Advertising.

Iata deci ce presupune un audit SEO. Motivul pentru care acesta este necesar reiese cu usurinta din cele mai sus mentionate. Avantajul colaborarii cu o agentie de publicitate experta este ca va fi necesara o singura analiza a site-ului pentru a determina neregulile. Cu un audit SEO complex, proprietarul site-ului va afla care sunt reparatiile de care acesta are nevoie. Din cauza numeroaselor asa zise firme de SEO care nu cauta decat sa induca in eroare afaceristii pentru a-si mari profiturile proprii, multi sunt neincrezatori cand vine vorba despre o astfel de colaborare. 

Specialistii E-Advertising lucreaza insa numai cu contract, iar la final clientul primesc un raport amanuntit, alaturi de documente si diverse statistici doveditoare. In orice caz, rezultatele implementarii SEO se vor resimti din primele 2 – 3 luni de servicii. Gasesc cei interesati insa detalii complete cu privire la acest subiect pe e-advertising.co.