Lipsa de mişcare poate afecta negativ viaţa sexuală!

 sex(8)

O viata sanatoasa se bazeaza pe cateva principii simple: dieta echilibrata, nivel redus de stres si suficienta odihna. Toate merg mana in mana, iar carentele dintr-un capitol pot avea efecte si asupra celorlalte. Lipsa de miscare produce acelasi efect nedorit, insa cel mai notabil este in viata sexuala.

Persoanele care nu fac miscare sau sport resimt dificultati in timpul sexului: probleme in controlul respiratiei, rezistenta scazuta la efort sau probleme in „executarea” unei anumite pozitii.

Studiile in domeniu au aratat, in mod nesurprinzator, ca persoanele care fac miscare in mod regulat au o viata sexuala mai buna si un libido mai mare. Beneficiile sportului asupra organismului sunt nenumarate si constante in timp.

Si cand te simti plictisita, dorinta sexuala este mai scazuta. Stimulii nu mai au nicio putere, iar lipsa de „chef” afecteaza in mod clar si viata ta sexuala.

Ce exercitii poti face pentru a-ti recapata pofta de sex si energia necesara?

Sex, sex si sex Actul sexual este o activitate fizica in timpul careia se ard calorii (aproximativ 80 intr-o jumatate de ora), ritmul cardiac creste si muschii sunt pusi in miscare. Se spune ca pofta vine „mancand”, nu-i asa?

Exercitii de aerobic O musculatura puternica iti permite sa experimentezi o gama variata de pozitii sexuale, iar enduranta creste. Iata ce exercitii poti face pentru a-ti mari rezistenta in timpul sexului: Abdomene, genuflexiuni şi ridicari de gantere.

De asemenea, poti lucra orice alta parte a corpului de care nu esti multumita. Increderea in sine va fi mult mai mare si nu vei mai fi stingherita cand trebuie sa te dezbraci.

Exercitii Kegel Nu poti neglija tocmai antrenarea muschiului sexual in sine. Printr-o constanta practicare a exercitiilor Kegel femeile vor simti un orgasm mai intens, o sensibilitate mai mare in zona intima si va ajunge mult mai usor la orgasm.

Stretching Flexibilitatea este obligatorie atunci cand incerci pozitii sexuale noi, iar sporturile care presupun „intinderea” corpului sunt recomandate (de ex. Yoga). Tot prin stretching muschii se refac mult mai rapid dupa o sesiune intensa de miscare.

Citeste si...  Antonescu declară public cum membri PNL se feresc din calea lui Tăriceanu