Mersul pe jos este o modalitate simpla si eficienta, cu ajutorul careia poti sa pierzi in greutate, mai ales daca o practici zilnic pe jos si tii o dieta sanatoasa.

„Alimentatia potrivita te ajuta sa reduci din grasimea abdominala, in timp ce practicarea de exercitii te poate ajuta sa mentii rezultatele”, a explicat Steven Daniels, antrenor de fitness, pentru Popsugar.

El recomanda  mersul pe jos o ora in fiecare zi sau sa facem doua plimbari a cate 30 de minute, daca se potriveste mai bine programului.

Cat de repede se vor vedea rezultatele? Ei bine, acest lucru depinde de o serie de factori, inclusiv greutatea si intensitatea antrenamentului.

De exemplu, iata cate calorii va arde o femeie care are 66 de kg, in functie de dificultatea antrenamentului:

Incepator: Parcurgerea pe jos (ritm lent) a 3-4 kilometri intr-o ora ar arde aproximativ 200 de calorii
Intermediar: 5,5 kilometri in 60 de minute ar arde aproximativ 250-300 de calorii (ritm rapid)
Avansat: Parcurgerea a sapte kilometri (ritm rapid) in 60 de minute arde circa 350 de calorii
O jumatate de kilogram de grasime este egala cu 3,500 de calorii. Asta inseamna ca e nevoie de doua saptamani pentru ca cineva din categoria „avansat” sa arda suficiente calorii si sa piarda in greutate.

Citeste si...  Bianca Dragusanu, lectie de viata! "Imi spunea ca Victor nu ma iubeste si ca sunt doar o aventura pentru el"

Sigur, orice altceva poti face pentru a contribui la crearea unui deficit de calorii, cum ar fi calcularea portiilor de mancare, va accelera acest proces.

Pentru a maximiza rezultatele antrenamentului care presupune mers pe jos, antrenorul recomanda adaugarea antrenamentelor de forta la rutina ta si exercitiile abdominale.