Tendinta cumparaturilor online aduce preferinte diverse. Romanii au inceput timid sa cumpere produse mici si de uz personal. In scurt timp si-au dat seama de avantajele pe care le au si au inceput sa opteze pentru cumparaturi tot mai consistente. Chiar si cand au varianta de magazin online ca o extensie a unui magazin real prefera in mare parte tot sursa internetului pentru shopping.

Ce cumparaturi fac romanii online

Un raport a ceea ce inseamna comportamentul unui roman in mediul online din punct de vedere a ceea ce achizitioneaza arata ca peste 70% dintre cumparatori prefera acum livrarea produselor la domiciliu. Ce se cumpara cel mai mult online? Reprezentantii www.ekauf.ro spun un top al preferintelor, general valabil pentru piata de consum. Asadar, romanii prefera in genere sa cumpere online imbracaminte si incaltaminte. Nu sunt insa singurele lucruri de dorit.

Daca in medie 37% din romani prefera sectorul articolelor personale, nu departe de acest procent sunt si cei care prefera cosmeticele, parfumurile si orice are legatura cu lista de produse de ingrijire personala – 34% dintre romani tintesc spre asta. Un domeniu destul de larg, de care se ocupa in mare parte femeile. Pentru ca ele sunt mari consumatoare de tot felul de produse, de la forfecute si pana la perii, de la truse la curatatori de perii.

Nici barbatii nu sunt mai prejos. Asa cum spun si cei de la Ekauf se pare ca prezenta masculina online in materie de cumparaturi inseamna de asemenea un interes. Tot mai crescut, avand in vedere si ceea ce tine de avantajele de a cumpara online, de a economisi timp si energie. Asadar, in medie segmentul de componente, de accesorii reprezinta ceea ce barbatii cumpara. In jur de 28% dintre ei prefera asta. Nu degeaba exista segmentul auto introdus la Ekauf. De la statii radio la protectii de cauciuc sau chiar si detectoare de GPS exista o arie larga de produse ce se pot cumpara.

Citeste si...  Sprijina educatia in liceul tau preferat, cu o poveste de coaching de succes!

Romanii nu par a fi la fel de interesati de jucarii, de forme de divertisment precum lectura sau bilete de vacanta. Insa prefera sa investeasca in ei. Interesul lor se indreapta adesea spre categoria de ochelari de vedere sau protectie, cu tot ce inseamna asta. Spre exemplu ramele sunt de dorit a fi din clasa celor de calitate superioara. Mai mult decat atat se pare ca acestea sunt si cele care trebuie sa faca mandri un posesor de lentile.

Un cerc vicios pana la urma. De unde apar aceste nevoi? Conform graficelor ce se fac ca studiu de piata, asa cum afirma si reprezentantii Ekauf.ro, societatea cu tot ce inseamna modern in ea impune anumite tendinte. Se lucreaza mai mult in fata calculatorului, calitatea vederii scade. Muncim mai mult si avem prea putin timp pentru unele cumparaturi si rasfaturi. Restrangem totul la ideea de accesibilitate si totusi ramane posibilitatea de a cumpara acele produse pentru ingrijire. Asa ca asta ne face sa ne indreptam tot mai mult la mediul online.

Comertul online s-a dezvoltat tot mai mult in ultimii ani. Un segment de care tinem cont tot mai mult. La fel fac si comerciantii, de unde si marea varietate de optiuni si in mediul online.