Actualitate, Featured

Care sunt principalele companii ce investesc în fotbalul românesc

Conducerea Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) dorește să crească numărul sponsorilor interesaţi de asocierea cu fotbalul profesionist şi a ponderii veniturilor din sponsorizări, cu până la 10%.

În 2016, aproximativ 6% din veniturile LPF provin din sponsorizări şi licenţe, restul de 94% fiind venituri înregistrate din drepturi TV, informează oficialii Ligii printr-un comunicat, citat de businessmagazin.ro.

În sezonul trecut, principalii sponsori ai Ligii Profesioniste de fotbal au fost Orange, Adeplast şi Audi, aceștia derulând diverse campanii pentru suporteri

„De-a lungul timpului, proiectele dedicate fotbalului pe care le-am dezvoltat pentru clienţi şi intiţiativele pe care le-am susţinut au făcut ca Orange să devină un nume sinonim cu acest sport pentru publicul român. Ne bucuram că alături de Liga Profesionistă de Fotbal putem duce mai departe misiunea de a le oferi celor pasionaţi de fotbal toate resursele de care au nevoie pentru a fi mai aproape de evenimentele lor preferate, fie că le urmăresc de pe teren sau de acasă”, a precizat directorul de marketing al Orange România, Yves Martin.

blank