Ziua de astăzi este o zi importantă pentru toți conducătorii auto din România și nu numai. Pe pagina sa oficială de Facebook, președintele PSD, Liviu Dragnea, tocmai a anunțat printr-o postare faptul că s-a dat startul la lucrările pentru primul tronson al autostrăzii Craiova – Pitești. Proiectul acestei autostrăzi a fost propus acum cinci ani, iar astăzi, în mod practic, s-a făcut primul pas către realizarea lui.

În luna octombrie a anului 2014, Liviu Dragnea, la vremea aceea în funcția de ministru al dezvoltării, declara la Craiova că va construi autostrada Craiova – Pitești în urma unui studiu de fezabilitate. Atât pentru agenții economici, dar și pentru cetățeni, este nevoie de un drum expres care să facă legătura dintre Constanța și Europa de Vest trecând prin București, Alexandria, Craiova și Balcani. Cu toate că nu este o creație proprie, Liviu Dragnea susține că realizarea acestui drum este un proiect pe care îl are în plan încă din anul 1993.

Pentru ca lucrurile să meargă mai repede de acum înainte, Liviu Dragnea așteaptă cu sufletul la gură odonanța de urgență a guvernului privind achizițiile publice. Odată aprobată, această ordonanță va permite accelerarea lucrărilor de construcție.

Citeste si...  Negocieri la sânge pentru remanierea guvernamentală PSD-ALDE

România se dezvoltă și la capitolul drumuri

Autostrada Craiova – Pitești nu este singurul proiect demarat de PSD la care s-au început lucrările de execuție. O serie largă de proiecte care au ca scop dezvoltarea țării au luat calea cea dreaptă și încep să dea roade.

La capitolul autostrăzi, PSD face presiuni și pentru avansarea proiectului autostrăzii Ploiești – Brașov. În legătură cu această autostradă, consorțiul turco-chinez s-a întrunit la Guvern pentru a discuta în detaliu evoluția lucrărilor de execuție.

Drumurile naționale nu sunt nici ele neglijate. În multe colțuri ale țării străzile se asfaltează într-un ritm alert, iar dezvoltarea României se face simțită și pe acest plan.

Alături de colegii săi, Liviu Dragnea promite dezvoltarea infrastructurii din România și extinderea rețelei de autostrăzi. Cu alte cuvinte, și din acest punct de vedere, românii vor primi ceea ce merită.