Inventarierea bunurilor necesare pentru amenajarea unui magazin depinde întotdeauna de tipul de unitate care urmează să fie administrată. Inventarul nu include numai produse de vânzare, ci și mobilier, utilajele, accesorii, printre multe altele.

De ce componente aveți nevoie pentru a echipa un magazin?

În general, va fi trebui să dispuneți de următoarele componente:

Ghișeu magazin

Trebuie să plasați un ghișeu în funcție de nevoile dvs. Gândiți-vă la aspecte precum locația, cât spațiu aveți, dacă vor lucra mai multe persoane, dacă casa de marcat va fi pe același ghișeu sau pe o masă din spate, dimensiunile în funcție de spațiu și obiectele pe care urmează să le așezați deasupra, iluminarea produselor, decorul etc.

Rafturi

Întotdeauna este nevoie de rafturi sau vitrine pentru a expune produsul. Decideți câte, la ce înălțime, pentru ce tip de produse, pe perete sau pe podea… Dacă sunt produse mici, ar trebui să găsiți o modalitate de a le plasa într-un mod atractiv, ușor de înțeles și care să le evidențieze formele.

Depozitarea produselor în magazin

Fie că aveți un depozit în magazin sau dacă aveți produse mici depozitate în dulapuri, trebuie să decideți unde și cum veți păstra stocul. Gestionarea bună a spațiului, semnalizarea, ordonarea alfabetică … vor fi măsuri esențiale pentru a ști unde se află toate produsele.

Casa de marcat

Este un element esențial și aparent simplu, dar poate fi și unul specific. Casele de marcat convenționale vor înregistra pur și simplu prețurile introduse de casier de fiecare dată când o folosește, cu toate acestea există case de marcat cu monitoare digitale în care apar toate referințele produselor și acțiunile care trebuie întreprinse (colectare, returnare, schimbare …). Au programe de contabilitate și calcul care pot îndeplini multe funcții. Gestionarea corectă sumelor încasate în magazin este esențială.

Manechine

Deși forma de prezentare a produselor poate fi variată, un magazin de îmbrăcăminte de obicei nu se poate lipsi de manechine. Trebuie să stabiliți ce sex, ce mărime, ce poziție, ce gest … acest lucru va determina și caracterul magazinului dvs.

Accesorii pentru echiparea unui magazin

Magazinele de accesorii pot avea nevoie și de manechine, fie corpul întreg, fie jumătate de corp, fie doar mâini, față….

Citeste si...
Te-ai intrebat de cate ori e bine sa faci sex pe saptamana? Tabelul amoros, in functie de varsta

Expozanți

În funcție de obiecte disponibile, este posibil să aveți nevoie de expozanți, care sunt de obicei furnizați de reprezentații brandului. Este posibil să vă doriți să vă decorați magazinul cu afișe, mostre ale mărcilor pe care le oferiți. Cereți-le material publicitar, ar trebui să vă ofere fără probleme.

 Scaune

Dacă aveți spațiu, puteți amplasa o mică zonă de relaxare cu o masă și câteva scaune. Dacă angajații se simt confortabil, nu vor grăbi potențialul dvs. cumpărător. Adăugați câteva reviste despre produse din magazinul dvs. sau alte subiecte de interes, o plantă, un decor atractiv …

Mobilier

Dacă oferiți un serviciu pe care trebuie să-l explicați clientului cu calm, alegeți un mobilier plăcut. Voi decideți dacă va fi neutru sau va ieși în evidență, dacă va avea forme rotunjite și/sau geometrii drepte și dure … Fiecare formă și culoare va oferi senzații diferite.

 Vestiare

Dacă vă deschideți un magazin de îmbrăcăminte, trebuie luat în considerare faptul că este necesar un spațiu pentru a amplasa cabine care acționează ca vestiare. Nu uitați detaliile: umerașe, un scaun, o oglindă, o perdea confortabilă sau ușă … aceste aspecte sunt importante pentru ca cel care vă vizitează unitatea să se simtă confortabil.

Accesorii

În funcție de tipul de magazin, este posibil să aveți nevoie de unele lucruri, cum ar fi: coșuri pentru produse, oglinzi pe pereți, carduri de fidelitate, broșuri explicative, afișe despre materiale, rafturi și scaune, suport pentru umbrele, extinctor, loc pentru bagaje, printre multe altele. Pentru a dota un magazin trebuie să cunoașteți procesul de cumpărare pe care îl va efectua clientul.

Telefon și Internet

Face parte din echipamentul magazinului. În funcție de afacere, îl veți folosi continuu, fiind o completare a serviciilor oferite.

Calculator

După cum am arătat deja, casa de marcat este probabil un computer. Dacă nu este așa, gândiți-vă la faptul că o conexiune la internet este esențială pentru a avea acces la informații.

Și nu uitați, esențial pentru buna gestionare a unui magazin este și un soft gestiune. De asemenea, țineți cont că trebuie să aveți mereu la ghișeu o rolă casă de marcat de rezervă, pentru ca procesul de vânzare să se finalizeze fără probleme. Succes în afaceri vă dorim!