Blog

Asociația “Salvează o inimă”

bebe

Asociația “Salvează o inimă” inființată la sfarșitul anului 2012, își dorește să reunească sub același acoperiș un număr cât mai mare de profesioniști din diferite domenii, oameni bine pregatiți și motivați, oameni de bine, oameni simpli, cinstiți și onești, oameni care cu suflet și dedicare pot ajuta în campaniile și proiectele noastre și astfel împreună să ne atingem scopul final de a lăsa copiilor noștri o moștenire valoroasă, mărturie a faptului că noi oamenii, comunitatea în ansamblul ei, suntem tot ce trebuie și suficient pentru ca lucrurile să meargă într-o direcție bună.

REALIZĂRI
– am deschis prima platformă de donații online din România cu recompense din partea companiilor (www.salveazaoinima.ro)
-7 evenimente caritabile într-un an de zile;
-fonduri strânse în valoare de peste 200.000 de euro;
-12 campanii umanitare cu rezultate excelente;

DE CE SĂ VĂ AFILIAȚI
Suntem siguri numai prin unitate și transparență pe care am oferit-o am îndeplinit vise,am dăruit speranță și am dăruit vindecare acolo unde era nevoie. Nu este nevoie să oferim sume fabuloase, ci să ne unim forțele și să dăruim fiecare câte un pic din picul nostru. Gândiți-vă cum ar fi dacă în momentul în care se face o donație ca d-voastră să beneficiați de clienți în magazinul online/offline pe care îl dețineți?

CE VĂ OFERIM?
-publicitate gratuit;
-peste 16.000 de potențiali clienți;
-transparența banilor donați

INSTRUMENTELE DE PROMOVARE A PLATFORMEI DE DONAȚI ONLINE SALVEAZAOINIMA.RO

– Asociația “Salvează o inimă”este un beneficiar al programului Google Ad Grants. Programul Google Ad Grants susține organizațiile non-profit înregistrate care împărtășesc filosofia Google cu privire la serviciile aduse comunității, pentru a ajuta lumea în domenii precum știința și tehnologia, educația, sănătatea publică la nivel mondial, mediul înconjurător, promovarea tinerilor și arta. Google Ad Grants este un program de publicitate în natură, care oferă publicitate gratuită online unor organizații non-profit prin Google AdWords.Valoarea campaniei este de 10.000 de dolari pe lună.
-adverteseri pe platforma de marketing online afiliat 2 parale;
-1000 de afiliați pe platforma de marketing afiliat 2 parale;
-bannere în peste 30 de bloguri și site-uri la nivel național;
-promovare social media:ziare,reviste,site-uri și bloguri;
-12.270 de fanii pe rețeua de socializare Facebook;
-promovare pe paginile de Facebook a cauzelor umanitare înscrise pe platformă.

CUM FUNCȚIONEAZĂ?

Salveazaoinima.ro este cea mai bună modalitate de a contribui la realizarea tuturor campaniilor umanitare. Salveazaoinima.ro transformă o donație într-o recompensă pentru tine !
Cum funcționează salveazaoinima.ro?
Proiectul este înscris pe platformă și aprobat de echipa Asociației “Salvează o inimă”. Cauzei umanitare îi este atribuit un număr maxim de zile (96) în care strânge fondurile de care are nevoie. Suma pe care dorește să o strângă este stabilită de către cauză și revizuită de către echipa Asociației “Salvează o inimă”.
Cauza are la dispoziție instrumentele necesare pentru a-și promova cauza online (opțiuni de distribuire de conținut, inserare de conținut pe alte site-uri/bloguri, distribuire pe rețelele de socializare).
Asociația” Salvează o inimă” promovează la rândul ei proiectele înscrise printre parteneri și potențiali susținători.
La sfârșitul celor maxim 96 de zile, cauza primește fondurile strânse . Dacă suma stabilită inițial nu a fost atinsă, campania va continua cu o prelungire maximă de 45 de zile.
Recompensele oferite pentru fiecare donator sunt responsabilitatea Asociației “Salvează o inimă” și companiei afiliata pe platforma și comapniile partenere se angajează să le livreze conform unui calendar stabilit în momentul primirii comenzi atât pe magazinul online cât și pe magazinele offline.
Cum sunt selectate proiectele?
După încărcarea unui proiect pe salveazaoinima.ro, acesta intră în procesul de evaluare realizat de organizația noastră. Procesul poate dura mai multe zile sau săptămâni, durata lui depinde de ușurința de comunicare cu cauza prezentată.
În acceptarea unui proiect pe salveazaoinima luăm în considerare capacitatea cauzei de a-l implementa, experiența acestuia în domeniul vizat, acuratețea bugetului, tipurile de cheltuieli incluse. Verificăm actele medicale ale cauzei cât și aparițiile media și tipul de campanie desfășurată pentru cauză.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cauze umanitare care nu respectă criteriile de mai sus și asupra cărora suntem consiliați sș le respingem.
Câți bani strâng pe salveazaoinima.ro?
Câți bani poți! Suma pe care o stabilești pentru campania proprie trebuie justificată prin factura proforma de la clinicile naționale sau internaționale.Te rugăm să iei în considerare stabilirea unui obiectiv financiar ce pare realizabil de către tine și echipa campaniei în timpul pe care îl alegeți pentru desfășurarea campaniei.
Cum îmi promovez cauza?
Ai la dispoziție instrumentele necesare pentru a-ți promova proiectul online (opțiuni de distribuire de conținut, înserare de conținut pe alte site-uri/bloguri, distribuire pe rețelele de socializare).
Asociația “Salvează o inimă”promovează la rândul ei cauzele prin platformă și canalele proprii de comunicare.
De ce ar da cineva pentru cauza mea?
Răspunsul este foarte simplu: pentru mulțumirea de a reda o viață normalș celui aflat în suferință și pentru recompense! Te rugăm să aplici voucherul de reduceri acolo unde dorești.
Recompensele iți oferă șansa de a răspândi vestea despre cauza ta și de a-ți câștiga noi susținători.
Cum mențin legătura cu susținătorii cauzei mele?
Fiecare cauza are blog personal în care poți scrie despre evoluția cauzei, poți include poze și link-uri.
Cum primesc banii?
Banii sunt virați în contul cauzei , în momentul finalizării campaniei cu atingerea obiectivului, cauza  va primi suma întreaga minus comisionul aferent platformei și cele reținute de terțe părți ce operează plata. Virarea fondurilor se face în baza unui contract semnat între acesta și Asociația “Salvează o inimă”.
Aociația ,,Salvează o inimă” virează bani doar în contul asociat unei organizații non-profit sau al unei persoane fizice.

blank