În urmă cu numai zece zile, Antonia a trecut prin clipe cumplite! Bunicul frumoasei brunete, Mihail Iacobescu, a fost internat de urgență în spital și a fost supus unei intervenții chirurgicale. El a ajuns pe mâna medicilor în stare critică, iar Antonia a fost extrem de afectată de starea acestuia.

După ce a acuzat dureri în zona stomacului, bunicul Antoniei a fost operat de urgență. După intervenție, bărbatul a rămas la Terapie Intensivă, însă starea lui este stabilă. Antonia a urcat pentru prima oară pe scenă, după sperietura pe care a tras-o în urmă cu zece zile. Ea a susținut un concert la Iași, unde a fost încă vizibil afectată, scri cancan.ro

„S-a întâmplat rapid! Bunicul Antoniei s-a simţit rău şi a fost internat. După o serie de investigaţii importante, el a fost supus unei intervenţii chirurgicale dificile! Din fericire, operaţia a decurs bine şi starea lui s-a mai ameliorat, intr-un timp scurt! Este adevărat, bătrânul se află la Terapie Intensiva, însă situaţia lui este una bună si, din fericire, nu au existat nici complicaţii!”, au povestit apropiații AntonieI.

Antonia a fost foarte afectată de ceea ce a pățit bunicul ei. Potrivit unor surse din spital, cântăreața a fost văzută zilnic pe holurile unității medicale. Timp de o săptămână, vedeta a refuzat să meargă la studioul muzical pentru a se ocupa de proiectele ei. Abia în urmă cu câteva zile, Antonia s-a urcat pe scenă pentru prima oară după ce bunicul ei a fost operat de urgență.