Showbiz, Stiri

Adela Popescu a primit de ziua ei… o vacanţă în Turcia

Radu Vâlcan are grijă ca la fiecare aniversare să o ducă în altă ţară

Adela si Radu

Adela Popescu isi serbeaza astazi ziua de nastere, vedeta implineste 27 de ani si a primit in dar de la iubitul ei, Radu Valcan o vacanta la Istanbul. Cu cateva zile inainte de aniversare, Adela a fost anuntata de Radu ca trebuie sa isi faca bagajele in graba caci pleaca… undeva aproape de Brasov, doar ca drumul i-a dus de fapt la aeroport.

“Ca in fiecare an, Radu mi-a facut o surpriza si de ziua mea am plecat din tara. Dupa 3 zile petrecute aici, am descoperit ca Istanbul este un oras superb pe care l-am luat la picior cu Radu de dimineata pana seara”, spune Adela Popescu.

“Am anuntat-o duminica dimineata ca in seara respectiva plecam din Bucuresti, asa ca trebuie sa isi faca repede, repede bagajul”, adauga Radu Valcan.

In ajunul zilei ei de nastere, chiar la miezul noptii, Adela si Radu au petrecut in camera de hotel, in pijamale: “Ce a fost foarte dragut, aseara, dupa ce am luat cina in oras, pe malul Bosforului, am venit in camera si ne-am probat cu niste pijamale noi pe care ni le-am cumparat noi doi din Istanbul. Fix in acel moment a batut cineva la usa, era trecut de ora 12.00, era un angajat al hotelului cu un tort in mana, o surpriza aranjata de Radu, si amandoi mi-au cantat La multi ani in camera de hotel”, povesteste Adela Popescu. (I.G.)