IT&C, Stiri

8 trucuri ca filmuleţete pe care le postezi pe YouTube să aibă succes

 În ziua de astăzi, mulţi tineri şi-au creat o adevărată „viaţă online“, care de multe ori este diferită de viaţa lor reală.

967642l-640x0-w-ea42b1da

În cele mai multe cazuri, tinerii vor să atragă atenţia pe internet şi să aibă mulţi fani, chiar dacă în viaţa de zi cu zi nu au mulţi prieteni.

Cei de la YouTube România ne-au oferit câteva trucuri pentru ca filmuleţete pe care le postezi pe YouTube să aibă succes:

Share, share și iar share

Cele mai populare video-uri de pe YouTube sunt cele uşor de distribuit. Încarcă clipul pe YouTube, dă-i share pe rețele sociale și încurajează prietenii să facă la fel.

Exemplu: Fiecare membru al echipei Sector 7 distribuie pe pagina lui de Facebook clipurile lor, iar astfel tot mai mulți oameni ajung să îi vizioneze. Dacă tot mai muți dau share, video-ul poate deveni viral. Poate la fel de viral precum cel mai popular video de la Sector 7, „Cărţile te fac neprost“, care are peste 1 milion de vizualizări.

Chimia cu fanii

Este foarte important să fii natural în fața camerei și să creezi o relație cu cei care te urmăresc, prin intermediul video-urilor. Obiectivul este să se aboneze, să descopere conținutul creat de tine și să revină periodic să te urmărească.
 
Exemplu: Mikey Hash are o comunitate impresionantă (peste 650.000 abonați), iar fiecare episod din „Doza de Haş” (emisiunea pe care Mickey o realizează și încarcă în fiecare vineri) începe cu un grup de fani salutând „internațiunea”

Ascultă și răspunde

YouTube este o platformă socială. Răspunde-le celor care îți scriu. Încurajează-ți fanii să propună teme pentru următoarele video-uri, cere-le părerea despre ce faci, întrebă-i cum au ajuns pe canalul tău. Vorbește-le, ascultă-i, răspunde-le.
 
Exemplu: Laura Muşuroaea le răspunde abonatelor zilnic la sute de întrebări despre machiaj și în fiecare clip le încurajează să își exprime nelămuririle și întrebările.

Constanța este importantă

Indiferent de frecvența cu care creezi conținut este foarte important ca fanii să știe că într-o anumită zi a saptămânii vei posta un anumit tip de clip. Te vei asigura astfel că vor reveni pe canalul tău pentru a „consuma” un nou video.

Exemplu: Mihai Zmenta postează in fiecare duminică și miercuri seara.

Stabilește publicul ţintă

Este foarte important să știi pentru cine creezi conținutul. Dacă știi componenţa acestui public, vei putea surprinde mai bine interesele lor în videoclipurile create şi vei stabili o legătură infinit mai bună cu ei.

Exemplu: Băieții de la 10 lucruri știu că majoritatea fanilor lor au peste 18 ani, așa că și glumele pot fi pe măsură.

Dă continuitate conținutului

Stabilește ce tip de conținut vrei să ai pe canalul tău. Modul în care vei continua poate determina succesul YouTube. Mergi pe un singur tip de conținut, precum Mikey Hash și a lui „Doză de haș”? Sau creezi mai multe tipuri de video-uri, precum Creative Monkeyz, care au pornit de la serialul animat Robotzi și s-au extins către gaming, emisiuni sau filme.

Ușor de înțeles

Publicul, cel nou în special, trebuie să înțeleagă video-urile tale de la început, fără să fie nevoie să vizioneze altele pentru a prinde ideea. Evită foiletoanele: video-urile trebuie să fie (pe cât posibil) de sine stătătoare.

Exemplu: Emisiunea Romercial are 12 episoade (până acum), care pot fi urmărite de sine stătător

Fă-ți prieteni pe YouTube

Colaborarea cu alți YouTuberi este o foarte bună metodă de extindere a publicului. De exemplu, George Hora are o emisiune în care invită alți vloggeri, precum Tudi Popa și Mihai Zmenta.

blank