Trucuri pentru a-ti pastra silueta de sarbatori Nu degeaba Moşul este un bătrân cu burtică şi obrăjori rumeni: iarna vine la pachet cu un meniu zilnic bogat în grăsimi, prăjeli, dulciuri şi fel de fel de excese alimentare. De la Pomana Porcului până la piftia (318 kilocalorii la 100 g) sau salata de boeuf (n.r. 209 kilocalorii la 100 g) de Revelion avem la dispoziţie aproape două săptămâni în care stomacul ne este pus la grea încercare.

5Trucuri  utile pentru a ieşi campioni în lupta cu kilogramele şi după sărbătorile de iarnă:Iar dacă ne gândim serios la siluetă şi la sănătatea noastră, ar fi bine să ascultăm sfatul nutriţioniştilor americani care studiază fenomenul de mai bine de 20 de ani. În medie, ne îngrăşăm cu până la 6 kile în perioada sărbătorilor de iarnă şi kilogramele în plus ne strică silueta până în luna mai a anului viitor. 

Mâncaţi un mic dejun bogat în proteine. Asta înseamnă: ouă fierte, lapte, brânză, banane, portocale şi pâine din cereale integrale.
Reduceţi stresul. Asta înseamnă un stil de viaţă mai sănătos, dinamic, cu ore de culcare şi de trezire fixe. Evitaţi telefonul înainte de culcare!
Mâncaţi sănătos. Evitaţi alimentele procesate şi cele de tip fast-food în această perioadă pentru că au prea multe calorii în plus faţă de porţia zilnică.
Atenţie la flora intestinală. Problemele de digestie sunt specifice sezonului, de aceea e important să avem în meniul zilnic un iaurt, un lapte bătut sau un chefir naturale.
Faceţi mişcare. Nimeni nu vă obligă să faceţi sport când e frig afară, dar aveţi grijă ca măcar plimbările în aer liber să ardă caloriile avute în meniu.