Life, Stiri, Ultima Ora

10 baieti marturisesc care au fost cele mai romantice gesturi facute de iubitele lor

Iti place sa fii “scaldata” in atentie de catre iubitul tau? Daca da, atunci poti fi sigura ca si iubitului tau ii plac la fel de mult micile gesturi de atentie si afectiune pe care le faci fata de el.

img_1512931_thumbs_600x400_1761201

L-ai asteptat vreodata cu cine pregatita? Sigur ca nu e mare lucru, dar gestul are cu atat mai multa semnificatie atunci cand se asteapta mai putin.

Daca vrei sa ii faci o surpriza romantica in zilele ce urmeaza, iata mai jos cateva sugestii chiar de la niste reprezentanti ai sexului tare, care s-au confesat via womenshealthmag.com care au fost cele mai romantice gesturi pe care le-au facut iubitele lor pentru ei:

1. “Am avut o zi proasta la serviciu, iar iubita mea a stiut acest lucru. M-a asteptat seara cu filmul meu preferat pentru a-l viziona impreuna. A cumparat chiar ea DVD-ul desi eu il aveam deja. Faptul ca s-a gandit la mine si ca a vrut sa ma faca sa ma simt mai bine m-a impresionat cel mai tare”. Justin S.

2. “Cand eu si iubita mea eram in liceu, cineva mi-a spart din greseala X-Box-ul fara de care distractia cam disparuse pentru mine. Ea avea un job in acea perioada si a strans banii pentru care muncea din greu pentru a-mi cumpara unul nou si cu cateva jocuri in plus. Asta era mare lucru la vremea respectiva si a fost un gest la care chiar nu m-am asteptat”. Nelson S.

3.  “Eu sunt cel care gateste la noi in casa, dar uneori cand lucrez pana tarziu in noapte, iubita mea imi preia responsabilitatea pregatind ea mancarea si facand si alte lucruri in plus prin casa. Apreciez acest lucru pentru ca isi sacrifica timp pentru a ma ajuta”. Dan J.

4. “Prietena mea stia ca nu am fost niciodata la un meci din NBA si ca visam sa merg macar o data la un astfel de meci. Asa ca, intr-o zi, la cateva luni dupa Valentine’s Day m-a surprins cu un bilet in randul 15 la un meci al echipei mele favorite. A fost cel mai dragut lucru pe  care cineva l-a facut vreodata pentru mine.” Victor K.

5. “Mi-a lasat biletele de apreciere si dragoste in pachetul pentru pranz. S-a intamplat anul acesta, in urma cu cateva luni, cand am avut o perioada foarte aglomerata la serviciu. In biletel mi-a scris cat de mandra este de faptul ca ma descurc minunat si ca se roaga pentru mine in fiecare zi ca lucrurile sa mearga mai bine, pentru ca o merit”. Dan S.

6. “A navigat cu mine (si nu este activitatea ei favorita) timp de 10 ore pana am ajuns la destinatie. Cand am ajuns in sfarsit acolo, mi-a zis ca va face curatenie in barca si va gati ceva. Mi-a placut atat de mult asta incat m-am hotarat sa iau o camera de hotel.” John A.

7. “Prietena mea a facut rezervari pentru noi in ajun de Valentine’s Day la un restaurant despre care ea credea ca este restaurantul meu preferat. Insa am ajuns de fapt la alt restaurant care avea acelasi nume. A fost atat de dulce si de inocenta incat nu voi uita niciodata acea seara”. Adam S.

8. “A facut o carte cu tot ce am facut impreuna cu fotografii si comentarii in subsol. Iar inauntrul cartii erau doua bilete la un spectacol de stand-up comedy”. Derek S.

9. “A facut schimb de roluri cu mine de Valentine’s Day. De obicei eu planuiam totul cu aceasta ocazie. Insa anul acesta m-a rugat sa nu fac nimic. Mi-a pregatit cina mea favorita, ne-am uitat impreuna la filme, iar dimineata am mers la un jazz brunch care a fost pur si simplu minunat”. Brian R.

10. “Am venit acasa si am gasit-o in timp ce pregatea cina pentru noi imbracata intr-una dintre camasile mele”. Jim L.